Ganduri pierdute in culori

Ganduri pierdute in culori
Nimic nu e ceea ce pare a fi , inainte sa-ti dai cu parerea ...cunoaste ! Pentru ca inaintea unui zambet vor fi mereu lacrimile ....la fel cum inaintea unui curcubeu va fi ploaia !!! ;x

joi, 27 noiembrie 2014

Iluzie

Visele mi se destrama din nou
Si ma desprind tematoare de tine...
Cuvintele tale azi nu mai au ecou...
Si tu nu mai insemni nimic pentru mine.

   Ai fost o iluzie , imbracata de propriul interes
Te-am vazut in oglinda...si nu-mi venea sa cred ca te-am ales...
Uneori imi pareai atat de real ca si intr-o poezie...
Acum te vad in fata mea...doar ca pe o fantezie...

     Mintea mi se-nvarte ca un leagan cu motor...
Ma ridica la cer pana strig .. " vreau sa mor" 
   Apoi ma lasa in jos cu putere in ale patului brate
Si incet ...ma trezesc singura la realitate.

   Nu vreau sa ma gandesc nici un minunt la ce am pierdut
    Nu vreau sa ma gandesc ce destin crunt am avut...
Ai fost o iluzie atat pentru mine...
   Dezamagita sunt....Nu vreau sa mai visez la tine...

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu