Ganduri pierdute in culori

Ganduri pierdute in culori
Nimic nu e ceea ce pare a fi , inainte sa-ti dai cu parerea ...cunoaste ! Pentru ca inaintea unui zambet vor fi mereu lacrimile ....la fel cum inaintea unui curcubeu va fi ploaia !!! ;x

joi, 27 noiembrie 2014

Love Love Love

      
  Stiu ca poate de la viata nu sunt tot ce ti-ai fi dorit....
Dar stiu ca eu iti fac sufletul implinit...
     Stiu ca gresesc de nenumarate ori cand te chem in miez de noapte...
Cand nu-mi gasesc cuvintele si te scald in soapte...
   Dar sa stii ca te sun cu buna stiinta si cu ceva in gand
   Dar cand iti aud vocea...ma transform in mormant...
Stiu ca mereu iti fac crize de gelozie si ma supar uneori prea repede decat ar trasni un fulger...
    Dar am motivele mele sa o fac
Te voi stresa mereu cu planurile mele , si cu idealurile mele in viata pana cand iti va creste par alb in cap
     ( Asta daca nu ai sa alegi sa fugi ca un las de langa mine )
 O sa vreau sa-mi povestesti despre problemele tale...dar cand ai sa incepi sa-mi vorbesti despre ele eu o sa fiu cea plictisita si te voi opri din vorbit...din nou si din nou cu problemele mele...
   O sa te fac sa te urci pe pereti cu noile tendinte in moda, cu noile coafuri ale anului , cu noul telefon care a iesit pe piata , cu noul machiaj care cred ca mi s-ar potrivi...
     O sa te fac sa renunti la prieteni doar ca sa stai cu mine..sa am eu mai mult timp cu tine nu ei si o sa ma prefac ca am o durere acuta de cap...( o bere se poate bea in orice companie nu doar a baietilor ) :D
   O sa te pun sa ma ajuti la gatit....si poate sa speli si ce lasi in urma ta in bucatarie...
O sa te trezesc in miez de noapte sa-ti spun sa alaptezi copilul...chiar daca nu ai avea san cu lapte....
   O sa te pun sa-mi masezi tamplele atunci cand voi fi obosita...
Si voi tipa mereu la tine atunci cand dupa o zi de munca stresanta ma voi intoarce acasa si  voi gasi casa devastata de un uragan..

 Dar in ciuda a toate...eu Te voi iubi mai mult ca in prima zi...mai mult pe zi ce trece pentru fiecare boacana sau fericire pe care mi-ai daruit-o! Te voi iubi cu sufletul chiar si atunci cand voi fi suparata si te voi certa....chiar si atunci cand vei vorbi frumos si tamplele imi vei masa....Te voi iubi mereu...atat cat incape in limita mea....


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu