Ganduri pierdute in culori

Ganduri pierdute in culori
Nimic nu e ceea ce pare a fi , inainte sa-ti dai cu parerea ...cunoaste ! Pentru ca inaintea unui zambet vor fi mereu lacrimile ....la fel cum inaintea unui curcubeu va fi ploaia !!! ;x

joi, 27 noiembrie 2014

Dor de noi

   Mi-e dor...atat de dor de gandurile pe care nu reusesc sa ti le citesc in privirea albastra...mi-e dor de strangacia cu care ma priveai cand aveai ceva pe suflet,de mainile care incepeau sa mangaie totul ca pe un inceput de carte,de tainele pe care in inima le ascundeai. Mi-e dor sa te mai am aproape, sa-ti simt cum inima canta la harpe , sa-ti aud rasuflarea duioasa si ticaitul venei de pe gat ce ti se zbate...mi-e dor sa adorm cu capul pe pieptul tau si morocanoasa sa iti vorbesc, mi-e dor sa ma mai imbratisezi de parca... gerul ar veni tot deodata...mi-e dor de gandurile tale nespuse si de maraitul din noapte...mi-e dor de atitudinea ta tandra si de miscarea din pometi...mi-e dor sa ma gadili...sa ma faci sa rad pana nu mai pot...stiind ca tu ai in mana si venin..si antidot...mi-e dor de mainile tale ce parca dansau o muzica lenta pe trupul meu...de buzele tale care zambeau siret atunci cand nu-mi dadeai pace si ma necajeai...mi-e dor de basmele ce mi le spuneai....si de linia invizibila ce pe nasul meu o trasai...

            Mi-e dor...de clipele cand in noapte ma priveai....cand la ureche cuvinte dulci imi susurai...mi-e dor de visele care mi le insirai si ca un fir de ata cu ele mele se impleteau...mi-e dor de vocea ta..de strigatele mele ,de rasul tau,de privirea mea,de mainile tale de iritarile mele,de supararea ta ,de rasul meu, mi e dor de fulgii de nea, si tie de razele de soare, mi-e dor de buzele tale flamande si de timiditatea mea....mi-e dor de tine..de mine..de noi...de tot ce suntem impreuna...de lumea in care suntem doar NOI !



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu