Ganduri pierdute in culori

Ganduri pierdute in culori
Nimic nu e ceea ce pare a fi , inainte sa-ti dai cu parerea ...cunoaste ! Pentru ca inaintea unui zambet vor fi mereu lacrimile ....la fel cum inaintea unui curcubeu va fi ploaia !!! ;x

joi, 4 decembrie 2014

Iarna

Daca iarna ar tine doar o zi
   Nu am mai avea in piept...suflete de copii...
Daca fulgii de nea din cer n-ar cadea
   Nu as mai simti racoarea....pe pielea mea.

    Daca mereu ar fi vara 
 Caldura trupurile ne doboara
   Asa vom putrezi incet incet pe dinauntru
Fara sa scoatem sunete...ca mutul...

    Am merge desculti mereu prin iarba
Si nu am cunoaste frumusetea iernii oarba
    Am sta mereu in soare si de apa ne-am satura...
Eu astept cu bratele deschise ... Sa vina iarna mea.

   Craiasa de zapada sa-si asterne covorul alb, imaculat
Sa-mi amintesc odata cu el ...copilaria si amintirile ce le-am uitat
   Sa fiu copil din nou...si sa ma infund in zapada
Sa fac ingerasi pe pamant , si s-o aud pe mama cum ma cearta...

   Sa fiu racita din nou...si cu nasul ros
Sa-mi zica tata ca seman cu un ren...prieten cu Rudolf 
   Sa ma minunez de marii fulgi de nea 
Si apoi sa-i prind in poala mea...

    Sa arunc cu bulgari in fete si-n baieti
Sa -mi amintesc cum sa ma distrez...
    Sa am zapada la picioare si uda sa fiu
Sa ma chinui sa-mi dau jos sosetele cu amar si chiu...

   Sa simt caldura sobii ce trupul blajin mi-l arde
Sa privesc pe fereastra cum totul e alb in noapte...
   Sa-l astept pe Mos Nicolae...si-apoi pe Mos Craciun cu sufletul la gura
Sa fiu copil din nou....Va rog...mai vreau o tura..!!

    Vreau sa fiu din nou in caruselul vietii...
Sa ma petrec nebuna in anii tineretii...
   Sa dau timpul inapoi  si sa ma bucur de toate
Sa-i multumesc mosului pentru papusa in soapte...

    Sa stau in jurul bradului cu familia langa mine
Sa simt miros de cetina si fum in casa...
    Sa fug nerabdatoare la fereastra...
Colindatorii sa-i aduc in casa.

   Chiar daca cresc...si timpul trece...
Iarna nu ma lasa rece
   E anotimpul adorat de toti 
In el e ziua-n care Sa nascut Hristos !


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu