Ganduri pierdute in culori

Ganduri pierdute in culori
Nimic nu e ceea ce pare a fi , inainte sa-ti dai cu parerea ...cunoaste ! Pentru ca inaintea unui zambet vor fi mereu lacrimile ....la fel cum inaintea unui curcubeu va fi ploaia !!! ;x

vineri, 5 decembrie 2014

Inceput de zi, de dimineata


Incep sa mi se para din ce in ce mai haotice diminetile ca niciodata...Simpla miscare a alarmei imi da ochii peste cap si-mi face parul valvoi , ma face sa ma stramb cu dezgust...si sa ma gandesc daca am apucat sa dorm sau am fost tot timpul treaza...Jur..uneori as vrea sa omor acea trambita...sa stric acel telefon care in fiece dimineata are harul sa-mi intinda nervii la maxim...
   Dar apoi ma potolesc singura si incep a-mi intinde mainile prin pat in speranta ca as putea totusi sa-mi primesc recompensa...sa-i simt buzele care in incercarea de a-mi ciuguli palmele si de a le saruta  gatul vrea altceva ....sunetul care se aude in surdina mai ceva ca a unui pisoi plouat vine de la el...ma cauta in nestire prin patul mare si rece , cu ochii inchisi si nu ma gaseste. Ar vrea sa devina hot sau poate un om cu un al 3-lea ochi care sa-i stea mereu deschis si sa ma gaseasca mereu fara a fi nevoie  sa se intinda prea mult sau sa ne jucam de-a v-ati-ascunselea prin pat...prin locul mic si rece, umezit de racoare si udat cu mireasma iubiri noastre...

    In fiece zi acelasi inceput..terifiant si apoi din ce in ce mai dulce, apoi din ce in ce mai timid, din ce in ce mai increzator....Asa iti incepi o zi buna si stii ca asa o va tine pana la final. Simplul sarut pe ceafa sau pe frunte iti va da putere pe toata ziua , de parca ar tine locul hranei...si uite asa...incet incet, pas dupa pas te furisezi in lumea cotidiana cu ganduri bune si sarutari furate...O zi minunata sa aveti  si de ce nu un inceput mult mai frumos de zi !
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu