Ganduri pierdute in culori

Ganduri pierdute in culori
Nimic nu e ceea ce pare a fi , inainte sa-ti dai cu parerea ...cunoaste ! Pentru ca inaintea unui zambet vor fi mereu lacrimile ....la fel cum inaintea unui curcubeu va fi ploaia !!! ;x

sâmbătă, 13 septembrie 2014

Plec pentru ca...

Plec....nu pentru ca ma alungi tu...ci pentru ca ma simt prea greoaie....

        Plec....nu pentru ca tu vrei asta...ci pentru ca vreau sa-mi iau zborul...sa invat din nou sa zbor...

Plec...pentru ca nu pot sa iubesc pentru doi...pot iubi doar pentru mine...restul tine de tine...

    Plec...pentru ca viitorul mi se pare din ce in ce mai incert...si mai incolor...iar eu in viata mea am visat totul plin de culoare...

            Plec...pentru ca nu se mai merita sa te trag dupa mine...nu sunt caruta si nici cal sa am atata putere sa te tin in spate atata timp...

 Plec...pentru ca tu nu ti-ai tinut promisiunile facute...si eu am trait cu iluzii...

            Plec...pentru ca nu mai vreau sa ma mint ca maine va fi bine...si de fapt va fi la fel ca ieri...o zi neutra...fara nimic special..

 Plec...pentru ca m-am saturat sa.mi fac cadouri singura, sa-mi amintesc singura de aniversarea noastra....si tu sa te faci mereu ca ploua...

      Plec...pentru ca azi am curaj ...si cred in o viata noua...

Plec...pentru ca e timpul sa renasc....nu sa stau pe veci in cenusa...
            Plec....pentru ca tu ...m-ai tinut legata de usa...
Plec...pentru ca visele mele nu s-au spulberat....
         Plec pentru ca tot ce am trait impreuna tu ai uitat....
Plec...si atat....
       Pa...am plecat !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu