Ganduri pierdute in culori

Ganduri pierdute in culori
Nimic nu e ceea ce pare a fi , inainte sa-ti dai cu parerea ...cunoaste ! Pentru ca inaintea unui zambet vor fi mereu lacrimile ....la fel cum inaintea unui curcubeu va fi ploaia !!! ;x

sâmbătă, 13 septembrie 2014

Cenusareasa de azi

        
Mi-as dori candva sa fiu cenusareasa ta...
Sa-mi pierd pantoful pe scarile tale...
      Sa-ti zgarai masina 
S-apoi sa te invat sa spargi iale...

          Sa te invat ca poti zbura...
Doar daca tragi un fum....din tigara mea...
        Sa te invat cum poti fi fericit
 chiar daca nu ai...nici cel mai mic motiv....

       As vrea....sa te invat ce e viata....
Pentru ca apoi sa-ti fac cunostinta cu moartea...
     Sa te trimit mereu in farmacii dupa ace...
Sa te invat cum sa minti...ca mamei ii e rau si tatal nu-ti da pace...

       Sa te invat sa aspiri la mai mult...
Sa dai in cap...intr-un cuvant...
       Sa faci bani cu carul intr-o seara se poate
 Si sa vezi....cum poti deveni cineva...peste noapte.

        Sa te invat....cum sa nu te lasi prins de gabori
Sa dai mita in stanga-n dreapta pentru niste trantori...
     Sa stii cum sa te invarti si cum sa te sucesti
   Si-n vena acul sa-l nimeresti...

      Sa te invat sfarsitul in brate sa-l iei
Sa fii fericit atunci cand prinzi in mana niste lei..
       Sa zambesti atunci cand toti se uita la tine dubios...
 Atunci cand simti ca zbori...si cazi dracu pe jos...

       Eu...o sa fiu cenusareasa ta...
Cea care in viata...totul te va invata...
        Te va minti ca totul e normal...
Chiar si atunci cand ai sa ai frica de paranormal....

       Nu...o sa-ti aduc flori la mormant atunci cand vei cadea...
Chiar daca ...de fapt va fi doar vina mea...
   Nu am sa te plang nici macar o zi
         Alegerea a fost a ta...nu te.ai gandit la ce va fi..

No sa-ti planga nimeni in urma...poate vor sufla usurati
      Cand tu ai sa pleci din lumea asta plina de rahati
Ca nu ai sa mai tragi in nimeni si nu vei mai tipa...
        Ai sa te duci dracului...in p*** mea.

Ai avut cap...dar nu ai stiut sa-l folosesti
       Ti-ai vandut mama...si ai vazut extraterestri
Ai crezut ca tot ce zboara se mananca
         Acum esti un rahat....ascuns in o lume adanca...



 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu