Ganduri pierdute in culori

Ganduri pierdute in culori
Nimic nu e ceea ce pare a fi , inainte sa-ti dai cu parerea ...cunoaste ! Pentru ca inaintea unui zambet vor fi mereu lacrimile ....la fel cum inaintea unui curcubeu va fi ploaia !!! ;x

duminică, 22 februarie 2015

O singura Ea pentru eternitate!

      Atunci cand strazile batranetii si zapada ne va ninge chipurile batute de soarele arzator al verii , imi voi lqsa capul pe umarul tau bolovanos si sarac in carne si iti voi spune cat de fericita sunt ca te am ! Ca mi-ai daruit o viata minunata asa..cu bune si cu rele..o viata plina de emotii si de momente unice.
   Vei lasa o lacrima sa se prelinga pe obrajii tai uscati de anii trecuti si vei da timpul inapoi.
  Iti vei aminti ca erau atatia baieti care-mi dadeau biletele si flori , ca aveam la varsta aceea atatia admiratori, ca toti ma dorrau cu ardoare pentru nebunia mea... Si ca eu am ales simplitatea ta!
     Am ales sa traiesc emotiile nu doar sa le simt , sa spun cuvinte din inima ...nu scrise pe mana dintr-un roman mai siropos....sa ma simt admirata la fel ca o opera de arta si sa zambesc cu gura pana la urechi la orice nazbatie facuta.
   Poate ca atunci prin gandul tau zburau furnici ce-ti spuneau ca e norocoasa ca te are! Atunci nu le dadeai dreptate, acum insa DA! Pentru ca tu i-ai daruit totul in viata sa.
   Acum cand ma strangi la pieptul tau plapand... lacrimand si zambind in acelasi  timp murmurand multumiri...pentru ca am fost Eu...pentru ca am avut rabdare cu tine si ca te-am iubit neconditionat chiar daca acei barbati mi-au putut oferi ceva ce tu nu puteai.
     Averile vin si pleaca !
Fericirea si iubirea adevarata se simte odata in viata!
    Fara bani poate ca nu poti fi fericit pentru ca nu iti poti permite multe , dar avand iubire intelegere si alinare langa tine, e cu mult mai bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu