Ganduri pierdute in culori

Ganduri pierdute in culori
Nimic nu e ceea ce pare a fi , inainte sa-ti dai cu parerea ...cunoaste ! Pentru ca inaintea unui zambet vor fi mereu lacrimile ....la fel cum inaintea unui curcubeu va fi ploaia !!! ;x

duminică, 22 februarie 2015

Paralizata cu forta

Simt cum inima imi paralizeaza...pentru o secunda .
    Incep sa simt cum trupul imi ingheata...chiar daca afara nu e frig...
O senzatie de rau...de frig...de rece ma prinde incep incet..si priun vene imi trece lasand in urma sa 2 picioare care tremura si care nu mai sustin pamantul....
     Si tot se ridica....ridica...pana ajunge la stomac si imi face din ce in ce mai rau....
Imi vine sa vars...dar imi amintesc ca nu am ce...azi dimineata nu am avut timp nici macar sa-mi savurez ceaiul cu arome de tei... Erai atat de grabit sa iesi la munca....si totusi ...
       Arde....imi arde trupul de atata durere cata am in mine in momentul asta...si tot creste...creste la fel ca lava unui vulcan ce incearca sa respire..sa atinga cerul...
      Devin din ce in ce mai rece...inima ...nu mai e a mea acum...e doar un organ care pulseaza si pulseaza cu forta...doar pentru a pompa sange in vene...doar pentru a ma mentine in viata cu toate ca in clipa asta as vrea doar sa se deschida pamantul si sa cad in el...in un abis fara fund care sa nu mai aiba cale de intoarcere...
  Imi ating pieptul cu mainile chiar daca nu le mai simt...nici macar ele nu-mi mai apartin...ma simt de piatra...la fel ca o stana..nemiscata cu cuvintele in gat care ratacesc spre a iesi sau a ramane inauntru...
      Imi musc buzele...doar pentru a dori sa stric ceva ...sa-mi dau de stire singura ca ceea ce ochii mei vad e adevarat,ca nu visez si nu am halucinatii...ca in aer nu sa aruncat nu stiu ce fum care sa ma faca sa vad....ceea ce nu visam macar....
 O lacrima imi cade din ochii inghetati care uita s amai clipeasca...e amara...ii simt gustul pe buze ...iar drumul care si-l face spre ele e rece...chiar mai rece ca niciodata... Incep sa plang si sa sughit...dar mentin cuvintele in mine... Nu are rost sa fac scene...sa ma sperii pentru ce sa intamplat acum...
       Mi-e teama doar de ce va veni.... Tu in bratele mele nu ai cum sa mai revii...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu