Ganduri pierdute in culori

Ganduri pierdute in culori
Nimic nu e ceea ce pare a fi , inainte sa-ti dai cu parerea ...cunoaste ! Pentru ca inaintea unui zambet vor fi mereu lacrimile ....la fel cum inaintea unui curcubeu va fi ploaia !!! ;x

joi, 12 martie 2015

Foame....

     
Mi-e foame...atat de foame de tine,ma simt atat de flamand si totusi satul de mancare....si de alte doamne...
    Mi-e foame de tine...de acea privire...m-as satura doar sa stau sa te privesc...sa te svurez de la distanta ...pur sa nu fie nici o fereastra intre noi...
         Te-as putea privi fascinat la fel ca si cum as privi nasterea unei noi stele pe un cer intunecat...As privi parul desprins care iti atinge trupul tau si mi-as putea imagina ca mainile mele....sunt acolo..ca buricele degetelor mele se hranesc flamande din tine prin porii de pe coastele tale....Ahhh as putea sa-mi inchipui ca te strang de mijloc si te trag din ce in ce mai cu forta in mine...sa-ti ating spatele mai apoi cu buzele si sa-ti dau fiori...
     As putea sa ma obisnuiesc cu acea dulce placere in bratele mele...cu acele tresariri la fiecare respiratie de-a mea...
   As putea sa-ti privesc ochii mai apoi care se vor deschide plini de roua...si sa-i sarut..promitandu-ti ca nu-ti voi face nici un rau...O sa privesc in ei..ii voi saruta iar si iar...si ma voi pierde in ei la fel ca in miile de galaxii....dar fara sa schitez macar o scapare...sa vreau macar o cale de iesire...
  O sa-ti mangai buzele cu teama la inceput.....cu teama ca esti doar o iluzie.....o sa las limba sa se joace cu ele...sa le adulmece aroma la fel ca un vanator prada.....pentru ca apoi sa le sarut cu nesat...salbatic si adanc... Sa simt cu limba aroma gurii tale si sa o las pe a mea acolo....sa se completeze cu limba ta....sa-ti inspectez cu lacomie grota ascunsa..... si sa nu te las sa respiri...decat atunci cand simt ca picioarele incep sa-ti cedeze....

          ~ Fi tu cea care sa ma loveasca in inima...cea care sa ma iubeasca si care sa ma ingrijeasca...Fi tu partea mea din inima...jumatatea trupului meu...Lasa-ma sa impart cu tine totul...sa-mi inec trupul in al tau....sa fac parte din tine si tu din mine...sa cunoastem fericirea impreuna..Fi femeia si tarfa mea in acelasi timp...fi amanta...iubita prietena si mama...Doar fi a mea...imaginea ta ma haituieste peste tot la fel cum lupii isi haituiesc prada in miezul iernii....
    Arunca totul jos de pe masa ...si fa ceea ce face orice mireasa...musca-mi buzele si ofera-mi placere....durere...tot ce vrei...Poarta-ma cu tine in chinul dulce al iadului si ofera-mi toata placerea din tine...fa totul sa explodeze in mii de culori....fa ca universul meu sa se contopeasca in tine..sa simta nectarul tau...Aseaza-ti mainile tremurande pe umerii mei si da-mi placere...durere...loveste cu pumnii in pieptul meu...zgaraie-mi spatele...gatul....daca asta te face fericita....~ Tu ~ oricum ramai o ispita...

           ~ Shhhtttttt ....nu lasa capul in jos...nu te speria...nu vreau sa iti fac nici un rau...vreau doar sa te invat sa zbori...sa-ti daruiesc placerea mult visata..Lasa-ma sa fiu totul tau ...sa fac parte din trecutul...prezentul si viitorul tau...Lasa-ma sa-ti las pe pielea urmele mele,asa ....atunci cand vantul va adia si va atinge pielea ta...eu voi fi in mintea ta fara sa ma vrei..sa ma doresti...voi fi acolo sa ratacesc...sa te iubesc....sa te doresc...sa izgonesc gandurile bune si sa pun stapanire pe cele salbatice...sa le dau viata , sa le fac sa traiasca...
  Lasa-ma sa te iau strans in brate....sa simt caldura palmelor tale pe pieptul meu...sa te iau pe sus si sa te scot in strada ....sa dansez cu tine in bratele mele sub stropii de ploaie...sau poate chiar si sub lumina clara si senzuala a lunii...asa totul va fi si mai romantic...asa voi atinge apogeul tau doar cu lumina ei...
    Nu-ti mai musca buzele la fel cum ar face-o o virgina...imi lasi vaga impresie ca nimeni nu le-a mai sarutat...si sunt atat de ispititoare....ar face si un demon sa viseze la ele...si sa le doreasca in taina...
             ~ Esti menita sa fii inger, si nu vreau sa fiu eu vinovat de distrugerea raiului...imi ajunge doar sa te privesc...sa te respir, sa te simt....sa fiu flamand de tine si sa-mi trezesti barbatia....imi e de ajuns sa te privesc...sa privesc ochii tai si sa ma arunci in focul mocnit al unui vulcan de placere...e de ajuns sa-ti privesc buzele rosii...pline de durere...de sange....de mine...sa te vreau in patul meu...sau poate pe masa direct...sa-ti pot atinge spatele in liniste cu toata placerea pe care o pot avea....sa -mi pot hrani ochii cu tine...cu sanii tai cu buzele tale cu sunetele tale....sa ma las pierdut in tine la fel ca in gandurile mele intunecate...


         Ehhhh...taciii nu te speria...nu te fac a mea...sau poate asta astepti ? Sa fii a mea ? Sa-mi cunosti placerea ? spune-mi...sau stai ai ramas fara glas...ochii tai inca sunt plini de roua...lasa-ma sa tii sarut sa iau roua pe buzele mele...lasa-ma sa mor langa tine ..asa plin de tine...de mine..de pasiune...lasa-ma sa mor in tine...in gradina ta...prefer sa te iubesc macar o data...decat sa mai pot spera......
   Nu te ating..te las asa sa mocnesti in focul pe care eu l-am aprins...foc pe care l-am atatat cu placerile mele...cu fanteziile mele...Insa ochii tai spun totul...ochii tai cersesc acum iubire..cersesc placerea...ma cersesc pe mine...o vad in ei...citesc in ei dorinta de mine...dar nu voi face nici un pas pana nu intinzi mainile spre mine....Buzele incep sa-ti tremure...ma intreb daca iti este frig,sau daca in tine inca se mai duce o lupta...intre bine si rau...intre mine si tine...intre iubire...
      
          
~ Shhhhtttttt .... asa iubito intinde-ti bratele firave spre mine si vino sa te port in paradis pe bratele mele...Eu al tau....Tu a mea...acum si pentru totdeauna.....Lasa-ti capul linistita sa se odihneasca la pieptul meu...promit ca asta seara....nimic nu iti va face rau...
     Tu...parte din mine...din fanteziile mele...ai starnit in mine un foc care nu se va stinge nici cu toate apele oceanului...as zbura cu tine de mana spre luna doar sa te pot avea...sa stiu ac esti doar a mea...https://youtu.be/gXxWzGac5lA    
   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu