Ganduri pierdute in culori

Ganduri pierdute in culori
Nimic nu e ceea ce pare a fi , inainte sa-ti dai cu parerea ...cunoaste ! Pentru ca inaintea unui zambet vor fi mereu lacrimile ....la fel cum inaintea unui curcubeu va fi ploaia !!! ;x

luni, 2 martie 2015

Stai~ Pleaca

   
Eu te caut...
Printre stele...
      Si apoi pe pamant...
Te caut in bratele mele...
      Si apoi in sufletul meu frant...
Te caut prin buzunare...
     Si apoi ratacind printre haine...
Te caut cu o privire...
    Dar nu reusesc....sa dau de tine...

   Te caut in jur...
Dar totul e dur...
   Zidul ma tine in loc
Plamanii nu respira deloc...
   Ochii imi ratacesc peste tot...
Te caut pe tine al meu antidot...
     Antidot...heroina...ecstasy....tot ce vrei...
Nu reusesc sa dau de tine...E ca o lupta intre zmei.

     Imi simt picioarele intepenite in pamant
Am vocea gatuita....nu pot nici sa cant...
    Nu pot sa strig...sa urlu dupa tine...
Sa te zaresc...privesc...si tu o stii bine...
   Stai acolo...pitit...intre stele
Si lupti impotriva viselor mele...


   Te caut...
Si nu te gasesc....
   As vrea macar o secunda ...
Sa iti vorbesc...
    Te caut cu ochii....
Doar cu o privire...
    De ce nu te-ai ascuns...
Naibii in inima la mine ?    


   Imi era mai usor acolo sa te gasesc
Erai singur in propriul tau univers...
   Erai in castelul cladit de tine...
Cu ram de incredere...si de iubire...
    Acolo unde ca temelie cuvantul l-ai pus
Acolo...unde eu am apus...
      Acolo unde tu mi-ai dat viata
Cu o strangere de mana...intr-o simpla dimineata....



    Pleaca....
Sau stai...
    Mai bine ramai cu bine...
Am obosit sa te caut...
   Sa alerg dupa tine...
Fa ce vrei...
   Alegerea e a ta...
Ia-mi viata fa ce vrei...
   Ce vrei....  Cu ea...
Stiai...si stii ca-ti apartine...
    Tu ai umplut-o de iubire...

Ia-ti iubirea
   Si dute...nu sta pe loc...
Nu o sa te caut....
   Chiar sa si mor fara antidot...
Tu ai sa fii mereu in sangele din mine...
     Si fiecare respiratie....
Imi va aduce aminte de tine ;x !



 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu