Ganduri pierdute in culori

Ganduri pierdute in culori
Nimic nu e ceea ce pare a fi , inainte sa-ti dai cu parerea ...cunoaste ! Pentru ca inaintea unui zambet vor fi mereu lacrimile ....la fel cum inaintea unui curcubeu va fi ploaia !!! ;x

miercuri, 4 martie 2015

Noapte clara ;x

 
Luna rasare pe cerul plin cu mii de stele...
Eu ma las pierdut...in cantecele mele..
    Melodii ce odata...in trecut ne-au legat...
Ca o intalnire muta...ce nu am programat.

    Privesc spre ele si incerc sa le numar
Dar chipul tau parca-l zaresc in luna
    Nici clipirea de ochi din ce in ce mai deasa
Nu te sterge din mintea mea...de parca-ai fi la fereastra.

    Aud greierii ce curajosi incep sa cante
 Simt sangele in vene din ce in ce mai fierbinte..
   Ma concentrez la luna si parca.....
Aud pasii tai grabiti in ograda.....

     E doar o iluzie...nimic mai mult
Tu esti departe...si-as vrea sa-ti zic un cuvant...
   Las lacrimile sa cada pe pamantul rece si gol
Cu mana incerc sa ating luna...si-ti strig numele cu ecou.

   Doar o pasare ratacita din pom zboara ratacita
Sa speriat de vocea mea intr-o clipita...
   As vrea sa te simt din nou langa mine
Sa-ti spun ca inima ta imi apartine....

    Am pierdut atatea clipe...atatea momente pentru nimic
Te-am pierdut pe tine...si nu mai am nimic...
    Asculta-mi te rog durerea din noapte....
Si vino langa inima mea....din nou aproape...

   Rade si luna...si cerul de mine...
Te-am avut in brate...si ti-am jurat iubire...
    Apoi ca un prost te-am lasat sa pleci...
Si-acum...ma lovesc cu capul de pereti...!
 
 


    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu