Ganduri pierdute in culori

Ganduri pierdute in culori
Nimic nu e ceea ce pare a fi , inainte sa-ti dai cu parerea ...cunoaste ! Pentru ca inaintea unui zambet vor fi mereu lacrimile ....la fel cum inaintea unui curcubeu va fi ploaia !!! ;x

luni, 2 martie 2015

Aripile mele...le vreau inapoi

Te rog ajuta-ma sa-mi lipesc aripile la loc
   Nu le da foc..
Ajuta-ma sa-mi fac inima la loc
   Nu e un simplu joc
   
     Ajuta -ma sa respir din nou
Fa-mi asta cadou....
    Nu ma lasa desculta in frig
Inima de la distanta nu pot sa ti-o ating.

    Lasa orgoliul la o parte
Macar asta seara...in asta noapte
    Intinde-ti mana spre luna si apoi spre cer...
Nu-ti cer decat o mana...nu un inel.

     Lasa demonul din tine sa arda 
Pe rug afara langa o poarta
     Si lasa ingerul la suprafata 
Sa-si caute singur o mireasa.

      Adu-mi flori nu spini si maracini
Nu vreau in genunchi...in fata mea sa te inchini
   Nu sunt o sfanta sau vre-un zeu
 Sunt la fel de nesemnificanta ca un scarabeu...

     Intr-o carte sfanta ascunsa departe
Am lasat gandurile mele in mii de soapte...
    Doar luna si zanele noptii ajung  ele...
Chiar de e legata...cu mii de zabrele

    Mi-am ascuns iubirea departe de ochii rai 
Acum...am uitat ce ne completa pe noi doi...
     Am doar temerile cu mine ascunse-n buzunare...
  Ma port cu ele...ca niste pahare de cristale. 

Mi-ai ars aripile atunci cand ai plecat 
     Ai lasat in urma ta cenusa...dar nu a contat
Am plecat dupa tine cu o speranta...
   Da-mi inapoi a mea pofta de viata. 

    Oricum nu-ti trebuie...dar ai mandria ta 
  M-ai invatat sa zbor...nu sa merg cu pasi in urma ta...
     Dar fac posibilul sa te ajung
Chiar de va fi...sa ma-npotmolesc in vr-un crang...

       De ce ai facut-o nici acum nu am inteles...
  De ce o razbunare mai dulce nu ai ales...
  De ce aripile mele mi le-ai sfartecat...
       De ce Demone?
De ce ai plecat ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu