Ganduri pierdute in culori

Ganduri pierdute in culori
Nimic nu e ceea ce pare a fi , inainte sa-ti dai cu parerea ...cunoaste ! Pentru ca inaintea unui zambet vor fi mereu lacrimile ....la fel cum inaintea unui curcubeu va fi ploaia !!! ;x

miercuri, 4 martie 2015

iubire din trecut...in prezent si viitor !

Iubirea din trecut....din viitor din prezent 
    Nu are in fata ochilor mei nici un defect...
Totul in jur este perfect
      Nu are rost sa mai fac un pas...sau sa mai incerc.

  Noi suntem in cerc...intr-un glob de cristal
Tu l-ai zidit in jurul nostru...iar si iar
     Nu ai plecat capul in pamant nici o secunda
Nici cand a fost furtuna...in noaptea aia Sfanta...

Nu mi-ai lasat mana din mana ta nici o secunda
   Nu ti-a pasat de eram sau nu pe duca....
M-ai tinut mereu strans la pieptul tau
     ....asta imi amintesc din trecut meu....

Am gresit si eu..si tu...amandoi vinovati am fost
   Orgoliul a fost cu mult mai capos
A castigat un pas inaintea noastra
     Si-am pierdut 2 ani...plangand la fereastra...

Dar azi..prezentul mi-a suras..
   Si din nou mana in mana ta a ajuns...
Aleg sa o fac sa moara in ea...
   Sa fie alaturi de printesa mea...

   Avem un trecut cu bune si rele..
Dar viitorul il vad fericit intre stele
   Vad doar curcubee pe strada noastra
Avem nevoie doar de o sansa.

  Sansa sa scriem paginile iubirii pure 
Ce o intalnim in povestile cu zane...
   Ia-ma de mana...lasa durerea deoparte
Tu....fara mine esti o fantoma pierduta in soapte.

  Lasa-ma sa-ti ofer protectie si alinare
Jur ca nu va fi ca in trecut...
   Sentimentele mele sunt pure...
Am in inima doar regret...

   Dar astazi sa stii ca m -am maturizat...
Timpul petrecut in doi...nu l-am uitat...
   Ia-ma de mana...din trecut si poarta-ma spre viitor...
Fara tine sufletul mi-e plin de dor !!

 

 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu