Ganduri pierdute in culori

Ganduri pierdute in culori
Nimic nu e ceea ce pare a fi , inainte sa-ti dai cu parerea ...cunoaste ! Pentru ca inaintea unui zambet vor fi mereu lacrimile ....la fel cum inaintea unui curcubeu va fi ploaia !!! ;x

miercuri, 4 martie 2015

Inima la vanzare

  
    Mi-am scos inima la vanzare...De ce nu? este sursa mea de lacrimi si de suspine, este locul unde toata durerea se strange si imi macina tot trupu,castelul care in loc sa ma faca fortareata pentru a nu primi pe nimeni in el,imi strica mintea si ma face sa putrezesc pe dinauntru....Uiti ca-mi urasc inima pentru simplul fapt ca in loc sa se gandeasca la mine ii pune pe cei din jur pe primul plan ? ( de parca ei ar conta mai mult decat mine)....Vreau sa scap de ea...si am sa sterg inainte de toate putinele mele fericiri, putinele mele momente de glorie si am sa las in ea doar partea putrezita deja...incearca tu sa sadesti fericire si iubire in ea, incearca sa semeni flori pentru a le putea culege maine...daca ai putea.
    Ai curajul asta sau esti la fel de las ca si mine?Ti-o dau si gratis daca vrei, cu multa bucurie si cu un zambet fortat pe fata...doar ia-o si duo undeva departe de mine, undeva unde sa prinda radacina in tine, unde sa o inveti tu ce e rau si ce e bine...eu am inceput sa ma satur de tristete si nefericire...
    Ti-o dau...in palmele goale tu doar promite-mi ca nu mi-o vei da inapoi daca ea nu te va invata sa zambesti, sa nu mi-o dai inapoi daca in loc sa-ti dea fericire te va invata cum e sa te ranesti, sa nu mi-o aduci inapoi cand ai sa crezi ca nu o mai suporti..mai bine ai arunca-o intr-o ghena....la un colt...

    Nu o vreau inapoi...am carat-o atatia ani in spate, prefer sa stau fara ea macar o singura noapte..sa stiu ca maine voi muri fara ea,dar nu mai vreau inapoi tristetea sa.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu