Ganduri pierdute in culori

Ganduri pierdute in culori
Nimic nu e ceea ce pare a fi , inainte sa-ti dai cu parerea ...cunoaste ! Pentru ca inaintea unui zambet vor fi mereu lacrimile ....la fel cum inaintea unui curcubeu va fi ploaia !!! ;x

marți, 1 iulie 2014

Alinta-ma iubirea mea

        Alinta-ma si taci..
Alearga in bratele mele si nu calca pe maci...
       Lasa vantul sa adie si sa-mi rasfire parul pe bratul tau..
             Lasa-l sa te alinte el .....In locul meu...
Lasa ploaia sa ma loveasca si sa-mi striveasca buzele flamande de tine...
            Lasa soarele sa ma mangaie ....Si pe mine...
Taci!! asculta-ma pentru o secunda...
        Ia-ma sunt a taaa....
Fa-ma a taa...
         Aici...in o lume a mea...!!
Taciii.-...
        Iubeste-ma departe de toti si toate...
Lasa ca vantul si ploaia sa ne tina de sase...
           Lasa soarele sa ne mangaie cu raze calde
Si macii sa ne gadile talpile de roua udate...
         Lasa totul pierdut in lumea ta..
Lasa sa fie asa cum in vise ai vrea...
           Viseaza...Inchide ochiiii..
Doar Taciii !!
               Azi nu vreau sa ascult nimic...nu vreau sa imi fac draci...
          Doar taciii...Taciii !
Sau cu buzele mele gura am sa-ti inchid...
             Doar tacii ...Ochii mei cauta alint...
Doar taci si atinge-mi trupul flamand de tine...
              Nu lasa vantul sa ma ia de langa tine...
Taci-....taci...taciii-...
                    Asculta zumzetul dintre maci...
Inchide ochii pentru o secunda si lasa-te pierdut...
                 O secunda mi-e de ajuns...
Sa te duc pe un taram...nou...mut !          
                                   Shhhhhhtttttttt Taciiiiiiii !!!!!
                   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu