Ganduri pierdute in culori

Ganduri pierdute in culori
Nimic nu e ceea ce pare a fi , inainte sa-ti dai cu parerea ...cunoaste ! Pentru ca inaintea unui zambet vor fi mereu lacrimile ....la fel cum inaintea unui curcubeu va fi ploaia !!! ;x

marți, 8 iulie 2014

Pasare maiastra

Ma simt o pasare in zbor
Prinsa intr-o capcana de ecou
 Cu aripi colorate de sange
Si cu sageti ce inima-mi strapunge.
Cu picaturi de sticla ce cad din ochi....
Si se zdrobesc duios de pamant....
Si-ncepe sa bata ...
      Incet, un vant crunt....
Ce ma izbeste de copac, si apoi de pamant....
  Si-mi vad duios ...cu o privire dulce
Cum aripile rupte...vantul departe le duce
     Si parca le sfasie in mii de bucati.....
Vantul ma bate....si simt cum crolez..
Sunt cu fata de pamant si parca sangerez.
        Nu am puterea sa mai vad razele din cer
....e totul intunecat
        Si totusi mai sper...
Ca ai sa ai curajul sa revii...
        Sa ma ridici din nou spre cer,
Sa-mi dai viata din nou
         S-apoi puterea sa merg mai departe
Si sa nu las capul pe-o parte....
       Sa-mi strang aripile
Cu durere muta...sa ma indrept din nou spre cer...
         Sa zbor cu lacrimi....spre tine...
             In Eden !!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu