Ganduri pierdute in culori

Ganduri pierdute in culori
Nimic nu e ceea ce pare a fi , inainte sa-ti dai cu parerea ...cunoaste ! Pentru ca inaintea unui zambet vor fi mereu lacrimile ....la fel cum inaintea unui curcubeu va fi ploaia !!! ;x

duminică, 13 iulie 2014

Mai mult ca pe mine ..il iubesc pe EL !

Pe cine iubiti atat de mult incat sa dati totul pentru el / ea?
....O buna intrebare..pe cine iubesti in asa fel incat sa dai orice pentru a fi langa el / ea....Poate sa para ciudat...dar eu imi iubesc cel mai bun amic...Eu si el..ne-am cunoscut pe internet...datorita unui chat ne-am cunoscut atat de profund incat am ramas cei mai buni prieteni.Era ceva in el care ma atras...ma atras in un mod nebun.....in un mod particular....nu stiu...or fi ochii lui ? buzele lui ? sau poate vocea...? nu stiu...,dar ma jur..m-am indragostit nebuneste  de el...si asta nu e tot,avem o problema uriasa...DISTANTA...
Si aici vine intrebarea fara ca macar sa gandesti " cum reusesti sa te indragostesti atat de nebuneste,de profund,atat de tare de o persoana pe care nu ai mai vazut-o in toata viata ta? "
          Uite...eu chiar nu stiu cum sa intamplat...a fost ca o lovitura de fulger,ca un stol de pasari ce zboara nebunesc pe un cer senin,sa intamplat pur si simplu....a ajuns in o secunda in viata mea si cu un singur cuvant scris a dezlantuit furtuna in mine si ma facut sa tremur din incheieturi de parca m-as fi speriat de moarte....

         Eu il vazusem de ceva timp ca-si invartea coada pe acolo,ca glumea si mereu cauta sa intre in vorbe cu mine...dar imi era teama...tnu de el..teama de ceea ce simteam,teama de noile senzatii care cresteau in mine,acei fiori noi...care sincer nici nu-.mi mai aminteam ce inseamna sa-i simti pe propria piele...sa zicem,imi era teama de ce se dezlantuia in inima mea,in mintea mea,teama de a nu fi ranita,teama ca nimic nu e adevarat,ca e doar un vis din care ma voi trezi sfasiata...la fel ca de fiecare data....
          Avea acei ochi verzi smarald...ochi care ar putea sa faca pe oricine sa se indragosteasca de ei,ochi plini de caldura de iubire...dar si durere in acelasi timp....

          El era atat de special...nu mi-a cerut nimic in schimb,am fost rea cu el..o acritura...mai rau ca o soacra...la inceput m-am folosit de el pentru a face pe altii gelosi...il faceam sa sufere,fara sa vreau...si uite ca el..a avut puterea mereu de a merge mai departe,de a fi langa mine atunci cand dadeam de greu,atunci cand cadeam sau imiera teama sa mai fac pasi inainte...stia sa ma ia de mana si sa ma duca spre un taram mirific,un taram minunat...un taram de toti uitat,un taram pe care l-am descoperit datorita lui.
            Poate ca era destinul sau poate doar ingerul meu pazitor venit sa ma salveze de raul lumii si sa -mi lumineze calea,sa ma faca sa uit de tot raul trecut,de toata suferinta ce mi-a fost pricinuita si sa ma invete sa iubesc,sa ma invete sa am rabdare,sa ma invete sa fiu EU si atat, nimeni altcineva,nu o fata ascunsa sub o masca zambitoare,nu o fata speriata de sentimente,ci o luptatoare,si o adevarata indragostita.

              Ma ajutat sa-mi gasesc fericirea...cu el bineinteles,pentru ca fara el nu as fi existat,ma invatat sa traiesc din nou....si nu spun asta in sensul ca gata eram pe moarte si el mi-a donat un rinichi :)) sau mai stiu eu ce idei aveti in cap....ma invata sa traiesc...sa nu mai am teama de iubire...asa cum copii mici au teama de intuneric,sa nu mai am teama de baieti...asa cum soarele are teama de nori...
Ne-am certat de multe ori...certuri marunte din nimicuri,certuri normale ca in fiecare cuplu...distanta blestemata e de vina..si totusi ne punem impotriva ei si nu ne despartim ..ne luptam asa cum putem pentru a mentine relatia la un nivel decent si cu orice micutsa cearta care ne doboara ne ridicam din ce in ce mai puternici si mai uniti.
Am fost amici...am devenit iubiti...si curand ...cel mai probabil sot si sotie .El e cea mai importanta persoana din viata mea <3 bineinteles dupa mama :D pentru ca si ea isi are locul ei special acolo pus deoparte....i-as da toata iubirea posibila de pe pamant si toata fericirea pe care o merita....daca as putea...

" Sunteti fericiti ? " ma intreaba deseori lumea....

               Le spun mereu..." Da "...dar realitatea e alta...realitatea e crunta...si ascunsa....adevarul este altul... " NU " nu suntem fericiti pentru ca distanta asta blestemata este intre noi...dar ne iubim si avem incredere ca timpul va decide ca noi sa fim unul langa altul...din nou....pentru ca fericirea noastra nu se poate descrie atunci cand suntem impreuna...probabil si de asta suntem "pedepsiti " sa fim tinuti la distanta...pentru ca ingerii sunt invidiosi pe fericirea noastra atunci cand suntem impreuna <3 !!!
Noi am trecut impreuna peste o iarna...peste o vara...o iarna iar...o vara din nou....asa de la distanta inimile noastre tot impreuna sunt....Destinul nostru e scris ;x iar noi mergem pe acelasi drum...ieri, azi...maine si intotdeauna , pentru ca iubirea ce ne leaga e mai mult ca profunda!Oricat de mult obstacole in cale ni se vor aseza, noi vom merge impreuna de mana prin razboi in palme doar cu iubirea pentru a lupta cu invidia !!

La mai multi ani pentru noi ;x si de ce nu si pentru voi !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu