Ganduri pierdute in culori

Ganduri pierdute in culori
Nimic nu e ceea ce pare a fi , inainte sa-ti dai cu parerea ...cunoaste ! Pentru ca inaintea unui zambet vor fi mereu lacrimile ....la fel cum inaintea unui curcubeu va fi ploaia !!! ;x

marți, 8 iulie 2014

Totul mi se pare pustiu si rece...
Soarele pe cer nu ma mai incalzeste
        Totul parca e intunecat
Pana si florile au pierdut aroma lor....de cand ai plecat
               Stai !...opreste-te o clipa
  O singura secunda daca nu cer prea mult
     Lasa-mi in palme un singur sarut!
Sa simt apoi mirosul verii in palma mea
          Chiar si atunci....
Cand gerul...si bruma afara se vor aseza.
         Lasa-mi un simplu sarut
O mangaiere nimic mai mult
        Lasa-mi doar o amintire
Cu ea ma voi incalzi...si voi fi bine.
      Lasa-ti aroma in palma mea
Las-o acolo...inainte de-a pleca
       O secunda iti fur din viata ta....
Si o sa fiu incalzita....toata iarna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu