Ganduri pierdute in culori

Ganduri pierdute in culori
Nimic nu e ceea ce pare a fi , inainte sa-ti dai cu parerea ...cunoaste ! Pentru ca inaintea unui zambet vor fi mereu lacrimile ....la fel cum inaintea unui curcubeu va fi ploaia !!! ;x

sâmbătă, 26 iulie 2014

Fluturii triumfa mereu



Era vara si era seara
Cand ochii nostri s-au intalnit prima oara,
   Prin zambet inimile noastre s-au legat
Ochii nostri plini de puritate s-au fermecat

          Eram 2 copii...pe bancile vietii
Loviti de tunetul iubirii ..in anii fragezi ai tineretii
        Cu lacat inimile s-au legat
Ca-ntr-o iubire de basm adevarat !

        Treceau anii si noi impreuna tot eram
Chiar daca obstacolele si invidia de peste tot ne incolteau
     Dar nu...nu ne-am lasat mintile jucate de ei in picioare
 Si suntem impreuna spre a tuturor disperare.

        2 veri trecusera pana la primul sarut
Moment magic...tot in natura era mut
      Si parca cerul in noapte era un mos orb si putin carunt...
Eu ....stateam cu ochii atintiti spre luna ....
  Tu incercai sa ma trezesti ...parca eram un copac adormit in a toamnei bruma

Imi amintesc si-acum emotiile din mine
   Si sudoarea din palmele noastre,
       Imi amintesc serile langa fantanita
Cand gandurile imi stateau la a ta gurita.

         Imi amintesc cand la furat de cirese mergeam..
Si sunetul vacilor din deal ce mugeau
         Imi amintesc cum dupa carabusi alergam
Si spinii in talpile goale ne intepau...
        
         Imi amintesc roseata obrajilor tai la final de an scolar...
Si uimirea pe fata ta...la cadoul de 18 ani....
        Castravetii la borcan!!!
Imi amintesc ca nu-ti placea sa fii gadilata
 Si ca erai la parinti singura fata !
          
          Scoala in sfarsit sa terminat
Si curajul in mana mi-am luat
          Inel ti-am cumparat
Si intr-o noapte cu luna plina ti l-am dat !

          Plangeai ....radeai...coplesita de emotii erai
Nici " DA " nici " NU " din gura ta nu se-auzea
         M-ai luat in brate si adanc m-ai sarutat
Am stiut din clipa aceea....ca n-am sa mai fiu burlac!

             Parintii mei ...si-ai tai ....
De-acord cu nunta n-au fost
        Am fugit impreuna de-acasa
In lume sa ne facem rost.

           Anii au trecut
Si-atunci cand nu am mai putut
    Tu langa mine ai stat
Si cu mana de joc m-ai ridicat

            M-ai invatat sa merg mai departe
Si sa nu privesc spre trecut in spate...
   Ma luai in brate si indoielile-mi alungai
       Chiar si-n momentele in care nu mai sperai.

Am trecut peste toate
     Peste invidie si vorbe pe la spate
Ne-am iubit mereu...
          Si nu am lasat capul jos la greu.

Anii au trecut si tineretea in spate am lasat
           Am lasat familia in urma , dar nu am uitat de unde-am plecat
 A fost greu inceputul dar mereu am zambit
           Langa tine am fost un barbat implinit.

Mi-ai dat forta sa merg mereu mai departe
         Si sa ating cu mana stelele in noapte
Azi iubirea nostra a triumfat
            Mai ceva ca intr-un basm adevarat !



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu