Ganduri pierdute in culori

Ganduri pierdute in culori
Nimic nu e ceea ce pare a fi , inainte sa-ti dai cu parerea ...cunoaste ! Pentru ca inaintea unui zambet vor fi mereu lacrimile ....la fel cum inaintea unui curcubeu va fi ploaia !!! ;x

sâmbătă, 12 iulie 2014

Totul...la picioare


                 Arunc cu stele in sus
Zilele mele nu au apus
              Arunc cu luna si soare
Nimeni in cale nu are scapare
             Distrug tot ce-mi iese in cale
Sunt eu...Oare o distrugatoare?
           
                   Arunc cu sulite s-apoi cu fulgere
Iau in brate linistita iubitele tunete
               Arunc cutremure pe pamant
Si nu-mi pasa de vad pe cineva plangand...

                Dau foc vulcanului
Si apoi ii dau presiune...
                  Las ploaia sa cada acida pe tine
In sinea mea...imi pare bine...

               Iau locul zeilor si daram lumea
O pun toata la pamant
                Nu-.mi pasa de nimeni....
De azi eu...ma voi numai un  Demon Sfant !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu