Ganduri pierdute in culori

Ganduri pierdute in culori
Nimic nu e ceea ce pare a fi , inainte sa-ti dai cu parerea ...cunoaste ! Pentru ca inaintea unui zambet vor fi mereu lacrimile ....la fel cum inaintea unui curcubeu va fi ploaia !!! ;x

marți, 8 iulie 2014

Ochi verzi !!

Ma pierd in ei de fiece data cand ii privesc
Ma pierd in lumea lor pustie...
Ma pierd si eu..te pierzi si tu in ei...
Si nimeni nu stie.

Ma las prinsa de magie
Ma las pierduta in tine
Iti privesc buzele pline...flamande
Si raman muta...asa fara cuvinte.

Nu se intampla mereu...asta e rar
Nu e ca toti baietii sar pe bar
Tu mi-ai furat inima cu o privire...
Si ai stiut sa o tii lipita de tine...

Esti ca un inger cu o aura albastra
Esti ca o stea ce bate la fereastra
Esti ca un chilipir...o comoara mare
Si eu....ti-am cazut din prima clipa la picioare...

Esti simplu...si uneori destul de ciudat...
Dar simplitatea ta ma fermecat
A fost ca o magie....sa te vad inzestrat
Cu-o inima mare si cu dulceata in sac....

Lipicios ai stiut mereu sa fii
Chiar de lacrimile din ochi iti curgeau mii
Ai fost mereu...ca un copil necrescut...
Si nimeni nu te credea pe cuvant .

Dar chipul tau angelic a avut mereu de castigat
Toti prietenii falsi din viata ta au plecat
Ai tinut langa tine doar cei pe care i-ai iubit
Iar tu de zana buna mi-ai fost ursit.

Ochii tai....ca 2 pietre nestemate
Ma uimesc atunci cand le privesc in noapte...
Din verde...albastru se fac
Doamne....cat imi esti de drag!!

Ce-i in inima mea veci vei afla...
Secretul va sta in mine....
Dar ochii tai puri minunati
Vor rasadi mereu iubire...

Ma pierd in mare...si-apoi in verdeata muntelui pustiu
Ma pierd in cer s-apoi pe pamant...
Eu tare-as vrea sa ma pierd in puretea ochilor tai
Si sa nu mai gasesc calea inapoi!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu