Ganduri pierdute in culori

Ganduri pierdute in culori
Nimic nu e ceea ce pare a fi , inainte sa-ti dai cu parerea ...cunoaste ! Pentru ca inaintea unui zambet vor fi mereu lacrimile ....la fel cum inaintea unui curcubeu va fi ploaia !!! ;x

joi, 3 iulie 2014

De ce ma intrebi daca mi-e dor de tine?Cand tu...ar trebui sa stii mai bine ca oricine ca inima imi plange fara tine !!!
Mi.e dor sa adorm in bratele tale sa ma cocolesc ca o pisica la pieptul tau in timp ce tu imi vorbesti neincetat despre vise si stele...despre noi pierduti in ele...Mi-e dor sa ma simt pierduta in ochii tai....trezindu-ma la pieptul tau cand soarele abia rasare...sa te privesc neincetat cum dormi....si sa-ti numar fiece respir de teama ca privindu-te atat de atent as putea sa fur ultimul fir de aer...Mi.e dor sa te vad cum ma privesti intens cu atata dragoste in privire de parca ai vrea sa ma mananci in dimineata tarzie ca nutella pe o bucata de paine...
Mi-e dor...de dulcele sarut pe frunte...si de dulcea imbratisare...in care iti ascultam bataile inimii ce bateau in unison de placere cu razele de soare ce intrau in incapere...mi-e dor sa te aud razand....soptind ca bate doar pentru mine...si ieri...si azi...si maine...
Mi-e dor sa lenevim in pat pana tarziu...sa ma ciufulesti si sa-ti apoi spun ca iubesc si ador copilul din tine...ca tu...iubire esti totul pentru mine...Mi-e dor sa-ti vorbesc si sa ma las privita de tine ...sa-ti vad zambetul strengar si sa te aud cum spui" Esti FrumOasa!!" ...chiar daca eu sunt ciufulita..in pijama...nemachiata....si eu ma vad de fapt...ca un castron cu cereale dar fara lapte :)))

Mi-e dor sa ma prefac suparata...sa-ti gadil talpile si sa te aud razand...sa ma bosumflu cand tu nu ma mai lasi si sa izbucnesc in ras cu prima ocazie in care iti prind talpile libere ...sa te dezmierd...sa te fac sa razi la nebunie...si apoi sa ma las prinsa in brate de tine si sarutata...invinsa in propriul meu joc...

Dar cel mai dor imi e sa te privesc,sa-ti simt calda atingere,si sa simt ca cel mai frumos vis al meu e de fapt realitate,ca de fapt tu...nu durezi o singura noapte ci o eternitate.Cand te privesc pe tine iubire...e ca si cum as respira...fiecare secunda iti apartine..pe inima mea scrie al tau nume...Tu esti inceputuL sfarsituLui meu..si nu-mi pare rau!

2 comentarii:

  1. Wow baby meu :3 ai pus in cuvinte majoritatea clipelor magice dintre noi ;x Te iubesc si iti multumesc din suflet pentru aceste cuvinte ! Esti totul meu forever.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Shht ca asta e secretul nostru :)) :x multumesc de sustinere si ma bucur ca aceste cuvinte te-au atras in un mod ciudat ! my baby bOo

      Ștergere