Ganduri pierdute in culori

Ganduri pierdute in culori
Nimic nu e ceea ce pare a fi , inainte sa-ti dai cu parerea ...cunoaste ! Pentru ca inaintea unui zambet vor fi mereu lacrimile ....la fel cum inaintea unui curcubeu va fi ploaia !!! ;x

miercuri, 2 iulie 2014

Mi-e teama de mine...dar te vreau pe tine

Mi-e teama sa plec...departe sa fug
Mi-e teama ca ma urmareste al meu negru trecut...
         Mi-e teama de umbrele din tarzia noapte...
Mi-e teama sa merg fara sa privesc in spate...


         Mi-e teama de tot ce misca in zi
Mi-e teama ca zilele singura le voi sfarsi
       Mi-e teama sa las soarele sa m-atinga
Mi-e teama de tot .....mereu sar ca fripta...

             Am pierdut tot ....Si mi-e teama sa privesc in viitor
    Am ramas fara nimic...Si ma macina un dor...
               Ai mei sunt toti impotriva mea
Nu stiu cum sa fac...sa strunesc viata mea

            Vad zilele ce curg pierdute in zare...
Vad soarele ce apune...si luna ce rasare...
          Vad timpul cum se schimba din cald rece...si-apoi cald inapoi
        Nu stiu cum sa fac sa fim impreuna noi doi...

        Mi-e teama de nesfarsit.....
                     De zilele cu soare
Mi-e teama c.am sa raman
            Singura fata dintr-atatea domnisoare.

Da-mi un reper ,ajuta-ma sa-mi gasesc calea cumva
       Ia-ma in bratele tale,protejeaza-ma cu iubirea ta
Alina-mi ranile ce inca mai sangereaza
            Sa redevin fata aceea curajoasa !

 Aminteste-ti ca atunci cand ne-am cunoscut,ne-am jurat iubire
           Aminteste-ti ca eu eram totul pentur tine
Nu ma lasa aici...singura pierduta in vant
             Intinde-ti bratele...
Eu vreau sa te ajung !!

                  Ma lupt sa trec prin valurile de nisip
Prin furtunile de ape....si totusi nu vad nici un chip
            Striga-ma tare...si intinde-ti bratele spre mine...
Stiu...ca cumva voi ajunge la tine!

        Voi inchide ochii cu teama
Si voi merge inainte cu spini in picioare
     Ma voi lasa indrumata de iubirea ce-o port
Si in bratele tale voi ajunge....
           Asa cum pot !

           In bratele tale la final de drum cazuta ma voi lasa
Nu-mi va pasa de nimeni...nici de familia mea
             Voi fi protejata in bratele tale
Si nu-mi vei mai lasa nici o scapare !!

                Buzele tale ranile imi vor vindeca
Si ochii tai din cap in picioare ma vor masura...
                 Ma voi lasa domol la pieptul tau
Si voi putea sopti...
                    Te iubesc asa...cum nimeni nu te va putea iubi !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu