Ganduri pierdute in culori

Ganduri pierdute in culori
Nimic nu e ceea ce pare a fi , inainte sa-ti dai cu parerea ...cunoaste ! Pentru ca inaintea unui zambet vor fi mereu lacrimile ....la fel cum inaintea unui curcubeu va fi ploaia !!! ;x

sâmbătă, 12 iulie 2014

Pierduta...Fara tine

Ma pierd in bratele tale
       Asa cum ma pierd in pat...in noptile tarzii
Ma pierd cu gandul cu inima cu mintea
           Ma intind in pat...cu speranta ca ai sa vii....


               Simt ploaia cum imi bate in geam
Si-mi amintesc cum noi...pe banca in parc eram
                 Aud vantul ce vuieste din ce in ce mai tare
Parca ar vrea sa distruga totul in cale.

             Inchid ochii si tip in surdina....sughitand...
Pleaca, vreau sa imi revin
                  Lasa-ma sa dorm linistita nu sa traiesc in trecut
Sa fiu cu zambetul pe fata nu cu lacrimi pe obraji curgand...!!


                Luna....tu iesi de sub nori...de acolo unde te-ai ascuns
Nu lasa vantul sa ma duca ...din nou spre apus
              Tine-ma stransa in mrejele tale
 Nu vreau sa ma pierd din nou.... si sa nu mai am scapare....


                  Nu vreau sa mai dansez in ploaie
La fel cum o faceam odata....
               Nu vreau sa ma mai pierd nicicand...
Nici macar in o singura soapta...


              Sa-mi fac lumea sa redevina pe linia de plutire as vrea ...
Departe de el...as vrea
                   Sa am in maini din nou viata mea
Sa fiu preoteasa din ea....
                 As vrea....!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu