Ganduri pierdute in culori

Ganduri pierdute in culori
Nimic nu e ceea ce pare a fi , inainte sa-ti dai cu parerea ...cunoaste ! Pentru ca inaintea unui zambet vor fi mereu lacrimile ....la fel cum inaintea unui curcubeu va fi ploaia !!! ;x

duminică, 13 iulie 2014

O ciudata

          Multe persoane ma considera o ciudata....pentru simplu fapt ca sunt simpla, ca-mi place simplitatea si nu alerg dupa bani, pentru simplul fapt ca nu caut cadouri simple, sau cad in limba dupa un tip cu muschii la vedere, epilat ca o gaina fiarta si cu o masina ce tuna...de parca ar veni furtuna...ca-i vad pe baietii " la moda " cu pantalonii pana la genunchi lasati de parca ar avea o roaba de rahat in ei..... ( ma intreb....de ce naibii mai dau bani pe curele ? la ce mai au nevoie de ele daca si asa sunt pantalonii lipiti la genunchi ) ....
  Toti ma vad o ciudata...iar eu ii vad ciudati pe ei...probabil si de asta nu am foarte multi prieteni...ori fug eu de ei...ori fug ei de mine, din 2 una, cert e ca am tinut si tin langa mine doar persoanele ( Normale ) pentru ca eu restul persoanelor le numesc ( anormale ) acum nah...fara suparare, fiecare cu gandurile sale...si nu ma refer numai la baieti...pentru ca vai Doamne sunt acele fete care se numesc " Sfinte " , fidele si restul ....dar au fuste cat o curea de lunga si bluze...ca mai le ies pupele afara ....( se numeste CRIZA ...si sa economisit materialul ) zic eu...
         Traiesc in o lume....imperfecta as numi-o eu, ma uit in jur uimita si vad ca pe zi ce trece totul se schimba, copii nu mai stiu sa copilareasca  si sa joace jocurile minunate ale copilariei ...baietii nu mai stiu ce sunt alea masinute si fetele nu mai stiu ce sunt alea papusi....pentru ca acum tehnologia a luat locul TOTULUI !! O sa ajungem sa fim comandati si noi de tehnologie intr-o buna zi...si cu siguranta mult nu mai este....
     Toti suntem in goana de publicitate ....si majoritatea am uitat sa traim o viata normala,am uitat sa ne bucuram de frumusetea naturii , de puritatea florilor in diminetile de vara, am uitat sa zambim atunci cand ploaia ne prinde pe drum si sa ne bucuram de ea lunadu-ne de mana si dansand impreuna...am uitat sa privim spre cer in noptile senine si sa vedem frumusetea lunii pline, am uitat sa ne bucuram de viata....de tot ceea ce ne inconjoara,odata cu moda ce se schimba, ne schimbam si noi...uitam de prieteni, uitam de distractie, uitam sa ne bucuram alaturi de persoana iubita de momentele cele mai simple, de imbratisarile calde , si de sarutarile simple, nevinovate ...pe frunte sau pe obraz.

                         Vremurile trec si odata cu vremea noi crestem, ne maturizam...si imbatranim totodata privind uimiti schimbarile din jur....
              Multi vor spune ca nu am dreptate...si eu le raspund 
               -" De cate ori te-ai bucurat de un rasarit de soare? sau doar de o buburuza zburatoare  ? "
     NIMENI...pentru ca nimeni nu mai da importanta la NIMIC.
  Suntem niste masinarii in devenire...si totul ne prosteste in loc sa ne faca mai destepti.Pierdem cele mai frumoase momente ale copilariei, ale tineretii stand in casa si frecand telefoanele, pc-urile sau tabletele si uitam pur si simplu sa traim.!!!

              Daca asta inseamna sa fiu ciudata...atunci ma mandresc....inca ador sa-mi tin in brate jucariile din plus ( cu toate ca am o varsta ) ...inca mai privesc rasaritul de soare, si imi adancesc ochii noaptea pe cerul senin cautand o stea calatoare...inca ma mai arunc in lanul de flori dupa ploaie , nefacandu-mi griji ca -mi voi murdari hainele...Inca ZAMBESC...si inca TRAIESC ...in comparatie cu altii....

        Multi m-au judecat pentru felul in care ma port, pentru ca sunt orgolioasa, rautacioasa, mereu nervoasa...Dar eu le zic...acum si pentru TOTDEAUNA...nimeni nu e perfect dragii mei,iar daca cineva sa nascut perfect eu nu sunt aceea, si nici nu vreau sa fiu...pentru ca cine ma place, si cine ma iubeste ..ma va iubi si pentru defectele mele nu doar pentru calitati...sunt realista...sunt o persoana nu o masinarie, am o inima ce bate in mine si inca respir un aer curat....atat doar....ca NU mi-a intrat moda in cap !!
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu