Ganduri pierdute in culori

Ganduri pierdute in culori
Nimic nu e ceea ce pare a fi , inainte sa-ti dai cu parerea ...cunoaste ! Pentru ca inaintea unui zambet vor fi mereu lacrimile ....la fel cum inaintea unui curcubeu va fi ploaia !!! ;x

marți, 8 iulie 2014

E distanta intre noi dar ce ne pasa ?
        Atata timp cat ne iubim putem surade la fereastra !!
Si ce daca lumea invidioasa incearca sa se bage intre noi ?
           Ati uitat ca dragostea noastra e mai presus de voi ??

       Imi pare rau ca nu am ce sa-ti ofer...distanta mi-e o piedica prea mare...dar tine minte daca as putea...luna in palme ti-as aseza, apoi cerul si cu el infinitatea de stele, sa-ti arat o parte a iubirii mele.
       As putea sa-ti dau Soarele de pe cer sa-l tii mereu la pieptul tau,dar nu cred ca ar avea rost....tu stralucesti mai atre ca el...e de inteles!
        Ochii tai stralucesc mai tare ca un miliard de stele si inima ta bate doar pentru sentimentele mele.Te iubesc pentru ceea ce esti, si in ciuda certurilor care ne pun la pamant suntem inca impreuna si vom fi in continuare....cel mai probabil  nu doar ca sa facem rau invidiei din jur ci pentru ca inimile noastre bat la unison !!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu