Ganduri pierdute in culori

Ganduri pierdute in culori
Nimic nu e ceea ce pare a fi , inainte sa-ti dai cu parerea ...cunoaste ! Pentru ca inaintea unui zambet vor fi mereu lacrimile ....la fel cum inaintea unui curcubeu va fi ploaia !!! ;x

sâmbătă, 12 iulie 2014

Bun venit ...fericit !

M-am nascut un fluture de noapte
             Cu aripile argintii ...
Am ales sa-mi petrec viata in zbor
         Printre cei vii ...
Am ales sa traiesc in inaltul cerului senin
         Sa fiu libera ...Departe de al lumii venin.
 M-am nascut din propria cenusa
             Din lacrimile ingerilor ceresti...
Au fost zanele langa mine
             Pana cand primul zbor l-am inteles...
 Acum sunt pamantean cu suflet de copil
     Va urez Bun Venit si-n brate pe toti as vrea sa va cuprind ...
Sa-mi fiti alaturi si sa va fiu si eu
               La fel cum am crescut pierduta-n zbor pe cer mereu !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu