Ganduri pierdute in culori

Ganduri pierdute in culori
Nimic nu e ceea ce pare a fi , inainte sa-ti dai cu parerea ...cunoaste ! Pentru ca inaintea unui zambet vor fi mereu lacrimile ....la fel cum inaintea unui curcubeu va fi ploaia !!! ;x

luni, 7 iulie 2014

Ca un nufar plutind pe apa 
            Iubirea-n zare mi s-arata
C-un drum greu serpuitor
          Si-o inima moarta de dor...

     Si drumu-i tare pietruit
Si sange vars pe el
            Dar stiu c-atunci cand te voi regasi
Pe drum ca Hansel si Gretel acasa vom veni

                 Si pietrele...parca-s taisuri....
Ma ard...si nu ma pot opri
          Te simt tot mai aproape si in loc nu mai pot sta
De drumul asta se leaga toata soarta mea

             Mai e putin..te vad usor...zaresc doar chipul tau
Printre crengi de salcii te ascunzi
              M-arunc in tine si-n brate te cuprind
" Iubire dupa tine am venit "
  
               Ma privesti ciudat...pierdut in o lume muta
Nu stii cine sunt...mintea in pamant ti.e cazuta...
            Te iau de mana...si incet incep a-ti explica...
Cine sunt eu..si ce caut in viata ta

             Ma privesti haios....cu zambet strengar
E ca si cum m-ai cunoaste deja
        Ma iei de mana...si suav imi multumesti
Ca nu te-am parasit si ca te iubesc !

               M-arunc in bratele tale si buzele ti le cuprind
E un sarut mut....dar inima simt ca-ti ating
              Ma las pierduta in mintile tale
Si uit de durerea....din ale mele picioare...

             Ma ia in brate si ma pierd spre paradis...
In oaza plina de tacere...
            Ma iubeste ca in trecut
Si uit de-a mea durere.....

             Doar apa canta in surdina si vantul trupul ni-l alina
Sunetele mute dau de stire
               Ca intre noi...e o mare iubire....
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu