Ganduri pierdute in culori

Ganduri pierdute in culori
Nimic nu e ceea ce pare a fi , inainte sa-ti dai cu parerea ...cunoaste ! Pentru ca inaintea unui zambet vor fi mereu lacrimile ....la fel cum inaintea unui curcubeu va fi ploaia !!! ;x

vineri, 4 iulie 2014

Pentru tine totul in lume as schimba....Pentru tine sa schimb lumea...as putea incerca...De ai aveat teama de intuneric , eu lumina ti-as fi ...si de nu ti-ar place moarte ....frunzele moarte din toamna cu suflul as vrea sa le reinvii....Ti-as da magie in palme si apoi publere de stele ...sa faci lumea asa...ca in gandurile mele...sau poate ca eu...as face totul asa cum ti-ai dori, te-as tine aproape de inima si soare ti-as oferi...

                M-as lasa la pamant doar pentru ca tu sa treci pe unde-i uscat...as fi covorul tau ...acolo unde-ai calcat...as fi florile diminetii ce cu roua nasucul ti-l umezesc...as fi fumul de tigara ce plamanii tii iubesc...As putea sa-ti fiu luna si sa-ti calauzesc pasii cu stele , sa fiu cer, pamant...si roua din floricele...as putea sa fiu cuvintele nerostite de teama,  as putea sa fiu curajul din toamna...as putea sa fiu primavara ta....sau poate vara...iarna , toamna ta....as fi orice anotimp ai vrea...ti-as saruta talpile iubirea mea.

    Ti-as arunca in cale petale de flori si spinii sa-i simt in maini doar eu, as ingheta timpul si lumea toata ar sta in loc ,as seca oceanele toate pentru tine...sa vad soarele radiind in tine...Si stiu..ca nimic nu ar fi de ajuns sa-ti arat sentimentele mele, stiu ca degeaba ti-as pune la picioare mii de stele, stiu ca as face un efort pentru nimic...pentru ca sentimentele se simt....Asa ca iti ofer...inima mea pe-o tava de argint la picioarele tale, alege so tii , so pretuiesti sau arunc-o-n zare,nu-mi pasa de ea...dar gandeste-te bine...iubirea e sadita in tine ...... !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu