Ganduri pierdute in culori

Ganduri pierdute in culori
Nimic nu e ceea ce pare a fi , inainte sa-ti dai cu parerea ...cunoaste ! Pentru ca inaintea unui zambet vor fi mereu lacrimile ....la fel cum inaintea unui curcubeu va fi ploaia !!! ;x

duminică, 13 iulie 2014

Flacara stinsa...

Ma sting ca o faclie in noapte
    Si las in urma mea...cioburi de diamante
Cu fiecare lacrima ce pe foaie cade
        Trandafirul se goleste...si-o petala tot cade...si cade ...
Petala cu lacrima...si lacrima cu petala
      Parca surori gemene ele sunt
Cand lacrimile cad...petalele pe jos se tot duc
  Din trandafir ramane...doar umbra unui slut.....
Plecat-ai ravasita din casa mea
     Si-un gol ai lasat in inima mea,
Simt cum castelul de nisip in care noi doi eram
     Azi apa la pamant la pus...
Si pentru mine...soarele mai devreme a apus.
        Aveam o inima de gheata fara pic de speranta...
Nu stiu cum...si ce-ai facut ,ca te-am iubit...

De tine m-am indragostit...
        Si acum...acum al nimanui tu m-ai lasat

Cu sufletul intunecat...
       Nu stiu ....de aveai pe altcineva
Sau poate tu nu m-ai iubit
     De ai ales sa pleci din viata mea
Nu stiu....cu ce- am gresit .
        Stiu ca sunt pierdut...si nu sunt implinit...
Vocea ta....ce facea ravagii in mine
        Acum a disparut....parca in alta lume
Nu mai aud nimic...nu stiu nimic de tine
       Ma sting...incet ca un felinar
Si pielea devine....ca un coral...
        Ochii mi se sting odata cu mine...
Nu inteleg de ce ai plecat de langa mine.....
             M-ai lasat singur ca un pictor pierdut
Fara culori......pe jumatate nud...
          Petalele cad...incet pe pamant...si rasuna-n mintea mea
....Adio...

               Adio.....Frumoasa mea.... !

2 comentarii: