Ganduri pierdute in culori

Ganduri pierdute in culori
Nimic nu e ceea ce pare a fi , inainte sa-ti dai cu parerea ...cunoaste ! Pentru ca inaintea unui zambet vor fi mereu lacrimile ....la fel cum inaintea unui curcubeu va fi ploaia !!! ;x

marți, 1 iulie 2014

Dulce mama

Te vad mai blanda ca niciodata,
Si parca soarele iti straluceste pe chip...
            Ochii tai caprui...azi au mai intinerit...
Si zambetul dulce nu ti-a pierit...!
          Azi esti mai frumoasa de cum ai fost vrodata
Ochii-ti stralucesc de parca se oglindesc in apa...
            Si zambetul parca e nimicitor...
Pare  un foc aprins intr-un obor...
               Azi parca soarele concurenta iti face...
Si pasarile sunt geloase...ciripesc in fereastra...
           Azi un an din viata ta mai trecut....
Te iubesc mama atat de mult !!!
            Nu pot sa-ti ofer nimic...decat o poezie...
Distanta asta ma tine departe de tine...
                   Dar vreau sa-ti multumesc ca langa mine mereu ai stat
Ca-mi era bine sau rau...de langa mine nu ai plecat...
           Atunci cand am gresit ai stiut sa ma certi,altele sa nu mai fac
                 Te-am ascultat de fiecare data..si in mine nu ai dat...
Ai fost o mama iubitoare...
              Cum in lume nimeni nu mai are...
Ai fost ingerul meu pazitor...
              De-ar fi azi sa ma simt rau...
Tu mama draga...ti-ai da viata in locul meu!!
             Poate nu te-am pretuit asa cum a trebuit...
Dar am crescut mama si m-am implinit...
               Am crescut mare si m-am maturizat,dar nu am uitat de unde am plecat....
Am in brate educatia primita de la tine...
               Si nu am facut nici un rau la nimeni...
Nu am vrut sa te dezamagesc in viata
              Si tu mi-ai dat mereu speranta...
Ma inveti si acum ca sunt mare cum sa fiu atenta...sa nu cad din picioare...
         Esti un model pentru mine...
O mama ca tine nu mai exista in lume !!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu