Ganduri pierdute in culori

Ganduri pierdute in culori
Nimic nu e ceea ce pare a fi , inainte sa-ti dai cu parerea ...cunoaste ! Pentru ca inaintea unui zambet vor fi mereu lacrimile ....la fel cum inaintea unui curcubeu va fi ploaia !!! ;x

luni, 7 iulie 2014

Am fost mereu o persoana cu sufletul mare, o persoana care primea pe oricine avea nevoie in bratele sale, si care atunci cand era nevoie...fie de era miezul noptii, al iernii, sau dimineti tarziii...eram acolo pentru oricine.Era...candva...pentru ca lumea sa schimbat...acum toti sunt cu interese si te cauta doar atunci cand au nevoie de un sfat, de o inima buna care sa planga alaturi de suferinta lor, de bani...si restul...fiecare cu interesele sale in ziua de astazi. Am tinut multe persoane langa mine si nu am alungat pe nimeni, am ajutat atata cat mi-a stat in putere si nu am intors spatele nimanui...In schimb...toti au ales sa plece,fiecare cu ale sale interese, nimeni nu te mai priveste cu aceeasi ochi decat atunci cand ai bani...vorba aia.." interesul poarta fesul " cand ai bani toti isi amintesc de tine si te cauta, cand nu mai ai....esti o persoana disparuta...e ca si cum pur si simplu nu ai mai exista.
          Esti un viu mort....esti viu cand ai buzunarele pline...si mort ..necunoscut de nimeni cand ti se goleste ...Uneori regret ca am pierdut persoane minunate, dar daca ma gandesc mai bine ar trebui nici macar sa-mi pese , pentru ca la final nu am fost eu cea care a alungat persoanele, au fost persoanele care au plecat...uneori daca stau sa ma gandesc prea mult in trecut....si sa fac concurenta cu viitorul...spun ca in trecut am fost proasta si ca in sfarsit m-am trezit la realitate..persoanele care au fost pe interes am stiut sa le dau deoparte si sa nu le mai accept langa mine,sa tin langa inima mea doar persoanele care merita...si credeti-ma....in ziua de azi din 1000 prieteni falsi...doar 10 raman langa tine atunci cand ai cazut!! Dar macar aceia sunt adevarati. 
                Stii cum e...in o lume asa mare...e nevoie si de putin aer pentru a respira aer curat...deci in loc sa sufar dupa " prietenii " aia ...pe interes, ar trebui sa incep sa ma bucur dat fiind ca incep a respira aer curat datorita lor nu poluat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu