Ganduri pierdute in culori

Ganduri pierdute in culori
Nimic nu e ceea ce pare a fi , inainte sa-ti dai cu parerea ...cunoaste ! Pentru ca inaintea unui zambet vor fi mereu lacrimile ....la fel cum inaintea unui curcubeu va fi ploaia !!! ;x

marți, 1 iulie 2014

  Dincolo de liniste ..departe de tacere
Astern gandurile mele ..in o lume fara durere
           O lume uitata de pamanteni
O lume in care credeam cu totii ieri...
                  Eu te astept pe tine...raza de soare...
Pierdut sa vii la poarta alba...sa imi vii calare...
           Te astept pe tine print pierdut...
Chiar daca in basme...am incetat sa cred...de mult...
             Chiar daca lumea e in intuneric acum apusa 

Visele mele nu au incetat sa bata la usa...
               Te am pe tine... O unica speranta printre muritori
Noi doi....printre miile de flori...printre miile de vise....
                    Pierduti....ca si ultima raza de soare...
Ultima raza ce incearca sa ma doboare...
               Si chiar de mai am o singura speranta...

Dragostea ma tine in viata...
                    Astept zi si noapte timpul sa treaca
Si printul la fereastra sa-mi bata !!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu