Ganduri pierdute in culori

Ganduri pierdute in culori
Nimic nu e ceea ce pare a fi , inainte sa-ti dai cu parerea ...cunoaste ! Pentru ca inaintea unui zambet vor fi mereu lacrimile ....la fel cum inaintea unui curcubeu va fi ploaia !!! ;x

joi, 10 iulie 2014

Tu ... peste tot !

Te fac cenusa si te arunc in vant...
Si din nou te refaci...si te intorci pe pamant....
Te distrug si te arunc in mare
       Si tot in calea mea apari in cale...
Te fac bucati si te arunc pe drum
     Si pasii mei ...tot pe strada ta ma indrum....
Te fac gheata si apoi te zdrobesc facandu-te mii de cristale
        Si-apoi tu pe trupul meu te scurgi....ca un strop de sudoare...
Incerc sa scap de tine in nestire...
      Dar tot ce fac te aduce mai aproape de mine..
Fie ca esti ploaie, raza de soare
      Fie ca esti un stranut sau doar o boare de vant...
Mereu te pui in contact cu mine
          Si ma faci sa simt fiorii de iubire...
Gataaa...inceteaza sa terminat... !!            
         Ai ajuns sa imi dai dureri de cap
Inceteaza sa ma mai urmaresti in vise
            Inceteaza sa mi te arati in reviste.
Nu ma mai atinge in nici un fel
        Viata mea nu e un haos ca un carusel
M-am saturat sa fiu pradata de tine
          Si tu mereu sa -mi fii vanator
M-am saturat de a ta nebuna iubire
          Vreau sa fiu un simplu calator.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu