Ganduri pierdute in culori

Ganduri pierdute in culori
Nimic nu e ceea ce pare a fi , inainte sa-ti dai cu parerea ...cunoaste ! Pentru ca inaintea unui zambet vor fi mereu lacrimile ....la fel cum inaintea unui curcubeu va fi ploaia !!! ;x

joi, 17 iulie 2014

E strigator la cer...

    Sunt un inger acum in el
Privesc soarele de la apus si sper
       Ca o sa te am pe tine..aici in Eden...
O sa arunc cu petale de flori din cer pana-n pamant .......
               Pentru tine....
      Asa o sa vezi calea spre mine...
O sa pun stelele sa  lumineze pentru tine
       Sa-ti fie mai usor sa vii spre mine...
O sa fac soarele sa straluceasca-n noapte
      Doar ca sa te am pe tine de mine aproape...
O sa te veghez atunci cand ai sa cazi...si sus te voi ridica
       O sa fiu mereu aproape de tine..de inima ta
O sa trimit fluturii padurii sa-ti coloreze obrajii
      S-apoi sa-ti stearga tristetea din ochi
Te voi urma la fiecare pas...si in brate te voi strange cand frig vei avea...
         O sa-ti dau fiori...dar nu-mi va pasa...
Voi varsa lacrimi la pieptul tau in noaptea tarzie...
        Cand tu..te vei gandi ...si soapte vei spune spre mine...
Nu vei sti ca sunt langa tine..si ca durere imi dai
       Blestemi zilele si te vrei langa mine in rai....
Eu cu lacrimi in ochi ....iti jur ca-ti voi cauta...
        O alta printesa care sa merite inima ta....
Vor trece zile...nopti....zile din nou...
          Durerea voi alina incet incet din pieptul tau...
Pasii tii voi indruma spre o alta fata
      O fata cu parul de foc...si-o inima mare
Ce te va intelege si va desena...
         Numele tau in inima sa...
O sa ma doara...dar nu te vreau pe tine trist
     Prefer sa stau ...de aici din intuneric...in surdina sa te veghez.
 O sa-mi cada lacrimile pe pamant...in camera voastra cand dragoste veti face
        Si in stropi de ceara s-or preface....
 Si am sa plang....
           De fericire...si tristete apoi...
Sa plang.....
         Ca nu am avut un destin in doi...
Ca stau...sa veghez din intuneric...eu o lumina mica..
       Un licurici pierdut...in o lume ce incet ...incet bucati pica....


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu