Ganduri pierdute in culori

Ganduri pierdute in culori
Nimic nu e ceea ce pare a fi , inainte sa-ti dai cu parerea ...cunoaste ! Pentru ca inaintea unui zambet vor fi mereu lacrimile ....la fel cum inaintea unui curcubeu va fi ploaia !!! ;x

joi, 3 iulie 2014


Am fost mereu absorbita de tine..de cuvintele tale de povestile tale..de felul tau de a gandi si de a vorbi..inca din prima clipa cand am inceput sa purtam o conversatie..si uite ca acum..dupa atata timp...inca sunt absorbita de cuvintele tale pe care le rostesti in fiece clipa cu inflacarare..cu placere si dorinta.Am iubit si iubesc zilele in care ma lasai si imi aratai chiar tu lumea ta plina de culori,zilele in care imi spuneai ce-ti place si ce nu...zilele in care imi spuneai cum ai vrea sa arate viata ta...lumea ta....visele tale.Nu le iubeam pentru ca aveai ganduri mari si vise marete..ci pur si simplu pentru ca ma simteam bine sa le ascult..si sa-ti vad zambetul dulce satisfacator pentru orice gand si vis...era placut pur si simplu sa te vad "Zambind" si imi era de ajuns sa traiesc fericirea pe care o traiai tu...pentru ca in orice gand si vis de-al tau eu eram centrul sau...voiai sa faci orice...dar nimic fara mine..si inima imi salta in orice clipa in sus de fericire pentru tine....langa Tine!!
Radeam cand imi spuneai ca nu vrei sa pleci de langa mine..si ca nu ma vei lasa niciodata...radeam la inceput pentru ca...sperantele mele erau nule si nu credeam in nimic...nu credeam in lume...dar stiai foarte bine sa-mi amintesti ca eu sunt centrul lumii tale si ca fara mine tu nu ai exista...nu credeam in cuvinte...dar acum....acum regret ca nu am crezut in ele...nu stiam atunci..pe vremea aceea ca am de-a face cu un luptator si cu un indragostit care mi-ar pune si luna la picioare.
Era placut sa stiu ca tu..la fel ca si mine ai aceleasi visesi idealuri...zambeam cand ma gandeam ca viata ne daduse in sfarsit o noua sansa la viata!!
Ai stiut de fiece data...atunci cand citeai durere sau ingrijorare in ochii mei chiar nerostind nici un cuvant..poate ca acesta e inca un motiv pentru care te iubesc nespus de mult..Nu pot sa te mint..nu am putut si nici nu am vrut,am fost mereu constienta ca minciuna doare.
M-ai luat in brate de fiece data cand mi-ai vazut ochii plini de lacrimi si m-ai intrebat unde vreau sa ma duci...si mereu ti-am zis,,Spre steLe..vreau sa ma pierd in ele!!,,ma luai gingas in bratele tale protectoare..imi sopteai cateva cuvinte la ureche  si ma aruncai fara sa vrei spre cer.
       Am ales sa raman mereu acolo..sa plutesc printre ele...si sa simt parfumul dulce al lor,plutind pe nori si visand...mereu la tine pentru ca tu erai si esti in fiece vis de-al meu...prins in orice colt al gandurilor mele,la pieptul tau m-am simtit mereu fragila,mic...chiar daca nu sunt chiar asa /:) mereu ai facut posibilul sa ma simt protejata in ele..si sa ma desprind de lumea rea in o lume a mea..o lume a noastra..o lume transformata in basm.

Te intrebam adesesa de ce ma alinti?De ce ma protejezi?De ce esti mereu langa mine?De ce si cum faci ca totul sa fie mereu bine?...Tu zambeai si-mispuneai atat de natural si dulce..."Pentru ca Te iubeSc!".Nu siu cum va fi atunci cand vei pleca si nici nu ma voi gandi la asta...pentru ca momentan esti aici...esti al meu si nimic nu-mi poate fura clipele astea.Te am doar pentru mine si asta ma face fericita.De dragul tau...as merge oriunde,as merge pana la capatul lumii daca as sti ca ma astepti acolo,pregatita sa ma iei in brate si sa nu-mi mai dai drumul...pentru ca Tu si Eu suntem legati de o iubire sincera si curata..si doar impreuna unul langa altul inimile noastre se contopesc in una si stralucesc mai tare ca luna !!!Doar Tu si Eu pentru totdeauna !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu